香港新浪網 MySinaBlog 精選話題工具
« 上一篇 | 下一篇 »
diumanpark | 10-Oct-07, 02:05 | 知無不言.蟹無不拑, 港聞刁視 | (3367 Reads)

平均分: 10.00 | 評分人數: 2
葉一知


發展的魔爪,正伸入大澳。據報道,政府打算斥資6.2億「翻新」大澳,包括興建海濱長廊,建造有噴水池和雕塑的主題廣場。計劃現正諮詢,但已有十名大澳居民到政府總部請願,反對「翻新」

「翻新」大澳,就如一個純樸的鄉村少女,身段美好,充滿活力,政府卻嫌她胸脯太少,迫她隆胸兼裝義乳,推她去拍AV。大家都可以想到,一個有真乳有義乳還隆了胸的怪雞AV女星,沒有多少捧場客,有,都是非常低級的觀眾。大澳一翻新,肯定玩完。

Picture

每一個地方,自有其特色。處處都要人工改造成千篇一律的「旅遊景點」,除了弱智,也很難想到其他形容詞。如果某些低級遊客嫌大澳悶,不方便,冇shopping,冇冷氣,就唔好去,反正這類旅遊景點,香港多的是。從來沒有人傻得把威尼斯改成香榭麗舍大道來吸引只管掃貨的低級遊人,大澳既有「東方威尼斯」之美譽,政府卻想把她變成「香港威尼斯人」,真箇本佳人,何堪作賊。

如果加建旅遊設施只是增加公廁、衛生等設施,也無不可,但官員自然嫌這些功績不起眼,才要興建甚麼主題廣場海濱長廊。中國人有一句說話,叫「建功立業」,功是要「建」出來,於是集體迷信一個「建」字。

為官者想升官發財,履歷表上便要有顯眼的政績,因為民智太低,整個社會包括其上級也要求畫出腸或可量化的成績。於是「建了甚麼甚麼」、「提升了甚麼甚麼」、「改善了甚麼甚麼」,便成為量度政績的唯一標準。所以久不久便有沒事好做的官員,從褲襠抽出魔爪,伸到不應發展的地方,左狎一下,右弄一番,搞得那裏人唔似人,鬼唔似鬼。他們都不懂甚麼叫地方特色,只懂把所有旅遊區變成海濱長廊和現代化公園,更糟是加一座商場,於是香港越來越多類金紫荊廣場、類星光大道、類凌宵閣等。

赤柱就是一個例子。那原是風景怡人的郊區,現在變成人工化的旅遊景點。但這種人工化、一式一樣的「旅遊設施」,只要有錢,建在石澳還是大澳,毫無分別。狎弄了赤柱也應非常滿足,何必還要搞大澳這個美麗的水鄉呢?大澳就是大澳,不要妄圖亂改,改了,必不能還原。

世上有些東西,「保留」便是最大的功。例如日本的京都市,為了保存古都風貌,已立例取締燈箱和屋頂大型廣告板。當地政府指廣告板「導致景觀惡化」,「令風情萬種的古都變得雜亂無章」,與古樸街道氣息格格不入。十年後,廿年後,一百年後,如果京都市也如古時差不多,沒有太大變化,就是最大最大的功。但如果硬在那裏建幾座冷氣大商場,搞幾場「幻彩詠京都」,加一堆假羅馬柱假雕塑等「偽術品」,便是造孽,不是立業。

官員只為了履歷好看,便不停要「建功」,而不懂有時「無為」才是最大的功。就如一隻小狗,在庭園撒一泡尿,在長廊下一堆屎,留下異味,只想告訴大家那是自己的地盤。

但何苦要蹂躪大澳呢?大澳是一個有四百年歷史的水鄉,裏面都是中國傳統文化和工業,不是甚麼殖民遺物,不是甚麼前朝古董,為何不讓她靜靜活下去,即使那樣子慢慢死亡,總好過給弄得不淪不類!

Picture

大澳的日落非常美. 據說, 那個防波堤是近年新建, 從前沒有, 但因為這個防波堤, 你再看不見太陽"浸"在水中的金光閃閃.

Picture
大澳是個美麗的水鄉, 但點解無厘頭要在後面建幾座礙眼的居屋? 那裏的居住要求很大?

再讓大澳人工化下去, 還會有甚麼剩下? (照片攝於去年十一月, 由東涌用了六小時行去大澳,即為水鄉的美貌所吸引, 實不忍大澳也給狎弄!) 大家可按此觀看更多照片)

 


[1]

不如大澳搞賭場,引入"威尼斯人",到時夠晒熱鬧.


[引用] | 作者 米奇 | 10-Oct-07 04:54 | [舉報垃圾留言]

[2] Re:
米奇 :
不如大澳搞賭場,引入"威尼斯人",到時夠晒熱鬧.

殘舊的地方可以「修葺」,不足的設施如公廁可以加建,但最好不要整個現代化的「翻新」。
到時開麥當勞 、KFC、星巴克......PK咯!


[引用] | 作者 chris | 10-Oct-07 05:57 | [舉報垃圾留言]

[3]

我之前都見過呢張相,真係好靚﹗


[引用] | 作者 苦樂共賞 | 10-Oct-07 07:11 | [舉報垃圾留言]

[4]

保育人士常常講可持續發展的慨念﹐偏偏他們卻忽視了可持續不發展的慨念。

大澳要不發展沒有問題﹐只要是可持續不發展﹐經濟上至少做到自給自足﹐就不會淪為不發展的死城了。問題是﹐現在大澳﹐達到這個要求嗎﹖


[引用] | 作者 hevangel | 10-Oct-07 07:33 | [舉報垃圾留言]

[5]

似乎就只剩下個坪州幸免於難。暫時!


[引用] | 作者 樸老 | 10-Oct-07 09:18 | [舉報垃圾留言]

[6]

>「翻新」大澳,就如一個純樸的鄉村少女,身段美好,充滿活力,政府卻嫌她胸脯太少,迫她隆胸兼裝義乳,推她去拍AV。

你呢個比喻好抵死囉


[引用] | 作者 kendrick | 10-Oct-07 09:46 | [舉報垃圾留言]

[7] 好像昂平

做到好像昂平,完全唔掂,請正苦收手


[引用] | 作者 家在金角 | 10-Oct-07 11:02 | [舉報垃圾留言]

[8]

大國要勃起呀,一知, 當然要隆胸先


[引用] | 作者 DD | 10-Oct-07 11:14 | [舉報垃圾留言]

[9]

呢單o野,睇o黎要搞搞佢……點搞好?


[引用] | 作者 Josef K. | 10-Oct-07 11:46 | [舉報垃圾留言]

[10]

[引用] | 作者 Josef K. | 10-Oct-07 11:52 | [舉報垃圾留言]

[11]

日本的是尊重傳統、保持原貌,香港就只是改改改改,以求建功立業,勢利而魯莽,真的沒得跟人家比。

非常認同你的意見~ 仲有,無啦啦係果度起個咩噴水池,真係痴孖根﹗


[引用] | 作者 艾力 | 10-Oct-07 13:15 | [舉報垃圾留言]

[12]

建居屋應該是為了安置受火災影響的居民


[引用] | 作者 XexeX | 10-Oct-07 15:05 | [舉報垃圾留言]

[13]

政府真係白痴低能,
無端端攪乜野海濱長廊呀,
大埔個舊米田共仲未夠羞家咩 = =||||

唔該尊貴既議員出黎做d野,
以皇后馬頭條屍為鑑呀!!!
唔好再馬後炮, 加完人工唔該做野啦...


[引用] | 作者 申猴 | 10-Oct-07 17:47 | [舉報垃圾留言]

[14]

不建商場,又怎能賣地?
不賣地,那有稅收?我們又怎會有另一個黃金十年?香港怎會有新方向??

懇請政府盡快於大澳興建地鐵站,然後在地鐵上蓋建個Mega Box.


[引用] | 作者 crab | 10-Oct-07 23:13 | [舉報垃圾留言]

[15]

請問葉兄有無詳細閱讀發展計劃書先? 切忌人云亦云呵。


[引用] | 作者 要看 EIA report | 10-Oct-07 23:45 | [舉報垃圾留言]

[16]

很怏香港又少一塊未受污染的樂土


[引用] | 作者 加德里奧 | 10-Oct-07 23:50 | [舉報垃圾留言]

[17]

根本係格格不入嘅嘢嚟,感覺就好似喺維港海旁起人工沙灘咁
我哋嘅政府成日"好心做壞事",搞到啲嘢不倫不類。


[引用] | 作者 HadesL | 11-Oct-07 01:28 | [舉報垃圾留言]

[18]

很懷疑這班政府官員,究竟是不是真的在香港長大、愛香港的人!?


[引用] | 作者 bunbunpiggy | 11-Oct-07 11:39 | [舉報垃圾留言]

[19] Re:
bunbunpiggy :
很懷疑這班政府官員,究竟是不是真的在香港長大、愛香港的人!?

屁股決定腦袋。


[引用] | 作者 Josef K. | 11-Oct-07 13:02 | [舉報垃圾留言]

[20] Re:
要看 EIA report :
請問葉兄有無詳細閱讀發展計劃書先? 切忌人云亦云呵。

Exactly!
The whole development project is based on the "RECOMMENDED REVITALISATION STRATEGY OF TAI O" at this URL:
http://www.pland.gov.hk/p_study/comp_s/tai_o/a-web-recommendation/c-taio-frame.htm
The above revitalisation strategy is the product of a study on revitalisation of Tai O commenced in November 1998 and completed in 2001. Public comments received during the above study have been summarized in this report:
http://www.pland.gov.hk/p_study/comp_s/tai_o/a-web-consultation/public-frame.htm

Furthermore, it is still in the feasibility study stage of the facelifting project. Friends here should forward their comments on design of the project to relevant departments.


[引用] | 作者 potato | 11-Oct-07 21:16 | [舉報垃圾留言]

[21] Re: Re:
potato :
要看 EIA report :
請問葉兄有無詳細閱讀發展計劃書先? 切忌人云亦云呵。
Exactly!
The whole development project is based on the "RECOMMENDED REVITALISATION STRATEGY OF TAI O" at this URL:
http://www.pland.gov.hk/p_study/comp_s/tai_o/a-web-recommendation/c-taio-frame.htm
The above revitalisation strategy is the product of a study on revitalisation of Tai O commenced in November 1998 and completed in 2001. Public comments received during the above study have been summarized in this report:
http://www.pland.gov.hk/p_study/comp_s/tai_o/a-web-consultation/public-frame.htm
Furthermore, it is still in the feasibility study stage of the facelifting project. Friends here should forward their comments on design of the project to relevant departments.

問題唔係環評, 如果, 環評有咩意見, 要"修茸", 沒問題, 但起噴水池, 擺雕塑, 呢d係同環評有關?

不要人云亦云, 也不要環評云亦云, 因為環評成日可以被利用啊!


[引用] | 作者 葉一知 | 11-Oct-07 23:44 | [舉報垃圾留言]

[22] Re:
米奇 :
不如大澳搞賭場,引入"威尼斯人",到時夠晒熱鬧.

仲會推高經濟成就,ahha


[引用] | 作者 葉一知 | 11-Oct-07 23:45 | [舉報垃圾留言]

[23] Re: Re:
chris :
米奇 :
不如大澳搞賭場,引入"威尼斯人",到時夠晒熱鬧.

殘舊的地方可以「修葺」,不足的設施如公廁可以加建,但最好不要整個現代化的「翻新」。
到時開麥當勞 、KFC、星巴克......PK咯!

exactly, 我很怕那些假噴水池, 假雕塑...


[引用] | 作者 葉一知 | 11-Oct-07 23:46 | [舉報垃圾留言]

[24] Re:
苦樂共賞 :
我之前都見過呢張相,真係好靚﹗

邊張? 張相我影架喎, haha


[引用] | 作者 葉一知 | 11-Oct-07 23:46 | [舉報垃圾留言]

[25] Re:
hevangel :
保育人士常常講可持續發展的慨念﹐偏偏他們卻忽視了可持續不發展的慨念。
大澳要不發展沒有問題﹐只要是可持續不發展﹐經濟上至少做到自給自足﹐就不會淪為不發展的死城了。問題是﹐現在大澳﹐達到這個要求嗎﹖

唉, 將佢變成主題公園, 我寧願大澳死左!


[引用] | 作者 葉一知 | 11-Oct-07 23:47 | [舉報垃圾留言]

[26] Re:
樸老 :
似乎就只剩下個坪州幸免於難。暫時!

但坪州的景色不及大澳啊!! 唉!


[引用] | 作者 葉一知 | 11-Oct-07 23:48 | [舉報垃圾留言]

[27] Re:
kendrick :
>「翻新」大澳,就如一個純樸的鄉村少女,身段美好,充滿活力,政府卻嫌她胸脯太少,迫她隆胸兼裝義乳,推她去拍AV。
你呢個比喻好抵死囉

事實啫, haha


[引用] | 作者 葉一知 | 11-Oct-07 23:49 | [舉報垃圾留言]

[28] Re: 好像昂平
家在金角 :
做到好像昂平,完全唔掂,請正苦收手

昂平都攞命啦, hhaha


[引用] | 作者 葉一知 | 11-Oct-07 23:49 | [舉報垃圾留言]

[29] Re:
DD :
大國要勃起呀,一知, 當然要隆胸先

好驚喎, 勃起, 係要充血, 咁就要國民流好多血了.., 邊有和平勃起架!


[引用] | 作者 葉一知 | 11-Oct-07 23:50 | [舉報垃圾留言]

[30] Re:
Josef K. :
我的大澳照片

唔知點搞..,

你影相好好喎!


[引用] | 作者 葉一知 | 11-Oct-07 23:51 | [舉報垃圾留言]

[31] Re:
艾力 :
日本的是尊重傳統、保持原貌,香港就只是改改改改,以求建功立業,勢利而魯莽,真的沒得跟人家比。
非常認同你的意見~ 仲有,無啦啦係果度起個咩噴水池,真係痴孖根﹗

噴水池真係好頂唔順, 痴線.., 真係好無啦啦!


[引用] | 作者 葉一知 | 11-Oct-07 23:52 | [舉報垃圾留言]

[32] Re:
XexeX :
建居屋應該是為了安置受火災影響的居民

唔係掛? 起得嚟, 都安置晒啦, haha


[引用] | 作者 葉一知 | 11-Oct-07 23:52 | [舉報垃圾留言]

[33] Re:
申猴 :
政府真係白痴低能,
無端端攪乜野海濱長廊呀,
大埔個舊米田共仲未夠羞家咩 = =||||
唔該尊貴既議員出黎做d野,
以皇后馬頭條屍為鑑呀!!!
唔好再馬後炮, 加完人工唔該做野啦...

我係唔明, 點解周圍都要海濱長廊, 就來下白泥都會變海濱長廊!


[引用] | 作者 葉一知 | 11-Oct-07 23:53 | [舉報垃圾留言]

[34] Re:
crab :
不建商場,又怎能賣地?
不賣地,那有稅收?我們又怎會有另一個黃金十年?香港怎會有新方向??
懇請政府盡快於大澳興建地鐵站,然後在地鐵上蓋建個Mega Box.

香港新方向..., haha, 真係笑話!


[引用] | 作者 葉一知 | 11-Oct-07 23:54 | [舉報垃圾留言]

[35] Re:
要看 EIA report :
請問葉兄有無詳細閱讀發展計劃書先? 切忌人云亦云呵。

我冇睇, 我睇報紙, 不過, 我真係想知, 噴水池, 雕塑, 海濱長廊, 同環評有咩關係呢?


[引用] | 作者 葉一知 | 11-Oct-07 23:54 | [舉報垃圾留言]

[36] Re:
加德里奧 :
很怏香港又少一塊未受污染的樂土

唉, 一塊淨土都冇!


[引用] | 作者 葉一知 | 11-Oct-07 23:55 | [舉報垃圾留言]

[37] Re:
HadesL :
根本係格格不入嘅嘢嚟,感覺就好似喺維港海旁起人工沙灘咁
我哋嘅政府成日"好心做壞事",搞到啲嘢不倫不類。

exactly.., 真係攞命!


[引用] | 作者 葉一知 | 11-Oct-07 23:55 | [舉報垃圾留言]

[38] Re:
bunbunpiggy :
很懷疑這班政府官員,究竟是不是真的在香港長大、愛香港的人!?

愛權架咋!


[引用] | 作者 葉一知 | 11-Oct-07 23:56 | [舉報垃圾留言]

[39]

政府的魔爪已經唔係第一次伸入大澳!!大澳居民亦唔係第一次謝絕政府的「好意」,點解面皮咁厚?!

我都唔明,點解政府係都唔肯放過大澳,係都要對大澳毛手毛腳先安樂!!


[引用] | 作者 小彭 | 12-Oct-07 00:36 | [舉報垃圾留言]

[40] Re:

救...命!又係偉大嘅海濱長廊?! emoticon

香港政府除咗識起海濱長廊,究竟仲識做乜㗎?!冇錢做保育喎... chiu! emoticon

上年到大澳,發現那些釋放著強烈電油味及噪音的快艇來回接載遊客環島遊時,已經超勁心痛。

唔該唔好再攪大澳啦!

唔要海濱長廊呀!

 唔...該...


[引用] | 作者 Za | 12-Oct-07 17:23 | [舉報垃圾留言]

[41] Re: Re:
Za :
救...命!又係偉大嘅海濱長廊?!
香港政府除咗識起海濱長廊,究竟仲識做乜㗎?!冇錢做保育喎... chiu!
上年到大澳,發現那些釋放著強烈電油味及噪音的快艇來回接載遊客環島遊時,已經超勁心痛。
唔該唔好再攪大澳啦!
唔要海濱長廊呀!
 唔...該...

有架有架,政府除左「海濱長廊」,仲識整「露天茶座」!!


[引用] | 作者 小彭 | 12-Oct-07 22:26 | [舉報垃圾留言]

[42]

身為半個大澳人..聽到呢個消息..得兩個字想講:「仆x!」
大澳係一個過度曝光既地方
越黎越多人去大澳,記得成日有d local團入黎,見到我屋企間棚,就問都唔問野都唔講就走入黎參觀,好似成個大澳都奉旨比你睇咁,每次我都要好勞氣咁趕佢地走!見到棚出面d凳又坐哂係到,完全唔諗下d根棚主人係幾咁難受!


[引用] | 作者 cyt | 12-Oct-07 22:36 | [舉報垃圾留言]

[43] Re:
小彭 :
政府的魔爪已經唔係第一次伸入大澳!!大澳居民亦唔係第一次謝絕政府的「好意」,點解面皮咁厚?!
我都唔明,點解政府係都唔肯放過大澳,係都要對大澳毛手毛腳先安樂!!

我仲記得果個女人(好似叫黃惠琼)點樣保住舊鯨魚骨...

我都唔明做乜要搞大澳, 點解.., 一個咁寧靜嘅水鄉..


[引用] | 作者 葉一知 | 13-Oct-07 02:56 | [舉報垃圾留言]

[44] Re:
cyt :
身為半個大澳人..聽到呢個消息..得兩個字想講:「仆x!」
大澳係一個過度曝光既地方
越黎越多人去大澳,記得成日有d local團入黎,見到我屋企間棚,就問都唔問野都唔講就走入黎參觀,好似成個大澳都奉旨比你睇咁,每次我都要好勞氣咁趕佢地走!見到棚出面d凳又坐哂係到,完全唔諗下d根棚主人係幾咁難受!

你來你住大澳.., 強....

yes, 所以呢類文化區, 其實不能曝光過度, 西方早有人發現呢樣野.., 處理時會小心了....還記得周華山寫摩梭, 搞到啲人去獵奇, 因而傳染了性病...,


[引用] | 作者 葉一知 | 13-Oct-07 02:57 | [舉報垃圾留言]

[45] Re: Re:
Za :
救...命!又係偉大嘅海濱長廊?! 香港政府除咗識起海濱長廊,究竟仲識做乜㗎?!冇錢做保育喎... chiu! 上年到大澳,發現那些釋放著強烈電油味及噪音的快艇來回接載遊客環島遊時,已經超勁心痛。 唔該唔好再攪大澳啦!唔要海濱長廊呀! 唔...該...

我都好唔開心.., 一定要反對!


[引用] | 作者 葉一知 | 13-Oct-07 03:01 | [舉報垃圾留言]

[46]

長官意志+硬膠顧問=災難


[引用] | 作者 SoSo | 13-Oct-07 16:56 | [舉報垃圾留言]

[47] Re:
SoSo :
長官意志+硬膠顧問=災難

好一條方程式!


[引用] | 作者 葉一知 | 14-Oct-07 02:27 | [舉報垃圾留言]

[48] Re:
hevangel :
保育人士常常講可持續發展的慨念﹐偏偏他們卻忽視了可持續不發展的慨念。
大澳要不發展沒有問題﹐只要是可持續不發展﹐經濟上至少做到自給自足﹐就不會淪為不發展的死城了。問題是﹐現在大澳﹐達到這個要求嗎﹖

Crazy!

Sustainable development has included the concept of 'not developing at all'!!!

If it is allowed, not developing is a great way of 'sustainable development'.
So, why bother mentioning it?

Silly......


[引用] | 作者 Frostig | 15-Oct-07 14:13 | [舉報垃圾留言]

[49] Another Disaster

1000% agree with you!

Mr. TIN should study for a few years first. Letting sb who doesn't know about what is Tourism to lead HKTB is another disaster!!!!!!


[引用] | 作者 Frostig | 15-Oct-07 14:18 | [舉報垃圾留言]

[50] Re: 和平勃起
葉一知 :
DD :大國要勃起呀,一知, 當然要隆胸先

好驚喎, 勃起, 係要充血, 咁就要國民流好多血了.., 邊有和平勃起架!

I like this 'term'...... :P

小心死硬(硬到死),馬上風啊! 夾硬上馬沒有好結果的......


[引用] | 作者 Frostig | 15-Oct-07 14:25 | [舉報垃圾留言]

Next