香港新浪網 MySinaBlog 精選話題工具
« 上一篇 | 下一篇 »
diumanpark | 08-May-07, 17:10 | 知無不言.蟹無不拑, 港聞刁視 | (20174 Reads)

平均分: 7.00 | 評分人數: 11
葉一知


中大學生報設立「情色」版,內容更勝坊間鹹書。好嘢梗係要一齊分享:

部分有關「性」的問卷調查:

「最想同咩動物做愛?」
「你會唔會幻想過同阿爸阿媽兄弟姊妹做愛﹖」
「有否『裝』過阿爸阿媽兄弟姊妹做愛?」

其中一欄「Stephy信箱」由一班學生回應性問題,其中有回覆是「不妨幻想自己是施虐者,看看會否有另類快感……自慰中好好享受被虐者為你帶來的性快感吧!」


出 嚟做事,為兩餐聽老闆指示,做埋啲生仔冇屎忽嘅嘢,都惹人幾分同情,但係今日做學生就已經冇晒火,識睇住個市場,或者製造市場,先至係叻仔。我哋以前做學 生,尚有幾分熱血,對於坊間以新聞包裝嘅色情,會抗拒和批評,今日世界唔同,一份學生搞嘅風月版,不單贏盡報紙做嘅,就連色情雜誌都輸埋。

 

中大學生報出版委員會總編輯,叫曾眧偉,唔知係咪自細俾人玩得多,個個幫佢改花名,叫佢「真超萎」,搞到長期性壓抑,今日坐上學生報總編個位,吐氣揚眉,立即將壓抑盡情渲洩。以曾同學令人低頭嘅勃筆,我哋實在要稱呼他一聲「偉哥」。

據 報道,偉哥率領嘅中大學生報內閣,就任前在政綱中提到要搞情色版,佢哋嘅口號係:「大方的把性放在桌面,光明正大去討論。」香港人性知識貧乏,性壓抑嚴 重,就好多人都知,提高大學生有關性嘅討論,實在值得支持。但係點知而家出到嚟,放在桌面嘅「性」,期期都係人獸交、亂倫、偷窺、性虐待呢類題目,情況就 好似我話要在刁民增加飲食版,「大方把食放在桌面」,然後期期都講食蠍子、食熊貓、食西施狗、食人和食嬰孩等,你話有冇問題呢?

偉哥面對坊間嘅批評,就話毋須收回情色版內容,亦不會道歉:

性是生活一部分,設立情色版為開放討論。至於內容涉及亂倫、人獸交等,他則解釋是希望另類議題能開放思考,並再三強調:「毋須太過拘泥。」

現時不少媒體將性醜化,甚至出現「去性化」,因此他們希望藉報道,探討不同的性觀念、性取向,更強調內容沒有渲染色情。

中大學生會會長黃永志指出,學生報將性帶入校園是突破,他個人認為,作為有宗教信仰的讀者,不能接受有關內容。


性是生活一部分,就係人都知,唔係邊有你同我,但我就唔知道,亂倫、人獸交、性虐待呢啲都係人類性生活嘅一部分,我更加唔信冇宗教信仰嘅人,就鍾意亂倫、同動物性交和性虐待,會接受這些內容。

可 能偉哥真心認為同動物做愛係人類生活一部分,甚至見過「狗頭人身」嘅「狗雜種」,我們應該抱著另類議題刺激思考論,去看侍偉哥嘅「性觀念」和「性取向」。 所以,萬一你喺校園見到偉哥畀隻野狗按喺地上,有所動作,千萬別大驚小怪,做愛係要兩情相悅,偉哥既認為人搞狗係正常,咁狗搞人當然也無不可。

既然亂倫、人獸、虐待等都是生活的一部分,仰慕偉哥嘅囡囡,不妨喺同偉哥發展生活一部分時,問問偉哥:「你會唔會搞我阿媽、家姐、妹妹或者老豆…..仲有……會唔會搞我隻baby。」對住偉哥,毋須太過拘泥,多用另類議題,開放思考,先有助大家嘅生活一部分。

對 於那個「Stephy信箱」,偉哥承認那是編輯部的人作答,仲話「性的題目毋須權威去作答,否則會阻礙學生自由發表意見。」冇錯,性嘅題目未必要權威作 答,特別係以性信箱包裝嘅色情欄目更加唔駛,但我又唔明咁同「自由發表意見」有乜嘢關係?就等於偉哥要解答「性無能」呢個題目(雖然佢唔係性專家,但可能 曾有經驗),咁「性無能的題目毋須權威去作答,否則會阻礙學生自由發表意見」,呢兩句有咩邏輯關係?睇完係咪拗爆頭?

對於刊登仔細描述性幻想情節,該報去屆執行編輯吳嘉倫又有嘢講:「涉及亂倫等敏感問題並無不妥,性幻想是好私人的東西,不代表會真的去做。好像有女生性幻想被強姦的興奮,不代表她可以被強姦。」

嘩, 好私人嘅東西,又攞出嚟公開?又唔見吳同學公開吓佢嘅信用卡號碼、expiry date同埋身份證號碼?鬼唔知任何幻想都係好私人,你一日唔講一日都冇人知架,但而家討論緊係咪應該公開刊登你嘅幻想喺學生報嘛。假設偉哥幻想強暴吳同 學嘅女友,又幻想佢女友「好好享受被虐者為你帶來的性快感」,並從此嫌棄吳同學嘅無能,咁吳同學係咪希望偉哥將呢啲咁私人嘅性幻想分十期在學生報公開呢?

以 上內容,非常露骨,但用詞和幻想都切合中大學生報的期望,所以有關人士千萬不可動怒,本欄只是:(1) 大方的把性放在桌面,光明正大去討論;(2) 希望另類議題能開放思考,毋須太過拘泥;(3) 性的題目毋須權威去討論,否則會阻礙刁民自由發表意見;(4) 不妨幻想自己是被虐者,看看會否有另類快感;及(5) 性幻想是好私人的東西,即使公開了,也不代表你們會跟動物做。

所以,我話之你嘈到拆天,也毋須收回以上情色內容,亦不會道歉

相關報道:

只求情色歡愉 易墮失責陷阱

《中大學生報》炮製「情色版」

中大學生報露骨談性

延伸閱讀:

中大情色版的大驚小怪

不知所謂的「中大學生報出版委員會聲明」

當男極圈碰上學生報時

情色的美,不應操控在無知者的手

以情色版改革社會、關注世道?

續中大學生報事件 - 關於編委回應的一點看法

虛妄的「大學之道」

震撼教育:《中大學生報》情色版問卷事件

如何拔高情色版的水平(上)

 


[1]

係咪中大風水比其他大學好得滯,梗係年年要出d唔生「性」既所謂大學生?


[引用] | 作者 亞占 | 08-May-07 17:25 | [舉報垃圾留言]

[2]

一知講到我驚驚地, 咁鬼露骨有傷風化。

我指,咁鬼露骨地嘲笑:P


[引用] | 作者 DD | 08-May-07 18:08 | [舉報垃圾留言]

[3]

哈哈!吾駛$就可以出位。偉哥你係得既!


[引用] | 作者 Man | 08-May-07 18:11 | [舉報垃圾留言]

[4]

嘩.......好驚呀,竟然有d咁既事...係咪我太傳統呀?係咪唔應該出街呢?


[引用] | 作者 Cherry | 08-May-07 18:42 | [舉報垃圾留言]

[5]

一知君, 呢篇文我俾十個'叻'你, 講得好!

我都想問吓, 啲編輯同版主研究認為討論人獸交同性虐待可以開放到邊方面嘅思考呢?

幻想就冇事? 幻想到一個地步就會付諸實行架喇, 佢理科生嚟架, 無讀過歷史咩?


[引用] | 作者 海馬 | 08-May-07 19:17 | [舉報垃圾留言]

[6] Re:
亞占 :
係咪中大風水比其他大學好得滯,梗係年年要出d唔生「性」既所謂大學生?

hahah, 我唔知喎, 不過佢地成日出呢d事, 都幾奇怪!


[引用] | 作者 葉一知 | 08-May-07 19:28 | [舉報垃圾留言]

[7] Re:
DD :
一知講到我驚驚地, 咁鬼露骨有傷風化。
我指,咁鬼露骨地嘲笑:P

haha, 我冇嘲笑呀..., 邊敢呀! 我幻想咋, 唔好奪我咁私人嘅幻想權!


[引用] | 作者 葉一知 | 08-May-07 19:29 | [舉報垃圾留言]

[8] Re:
Man :
哈哈!吾駛$就可以出位。偉哥你係得既!

出晒位, 仲出左份好反智嘅聲明!


[引用] | 作者 葉一知 | 08-May-07 19:29 | [舉報垃圾留言]

[9]

但,我覺得開放d問題不大喎﹗佢地咁寫啫﹗唔會夠胆咁做ge﹗況且,會付諸實行ge人,佢地都唔會寫ga﹗佢地咪一樣照做ga﹗


[引用] | 作者 苦樂共賞 | 08-May-07 19:29 | [舉報垃圾留言]

[10] Re:
Cherry :
嘩.......好驚呀,竟然有d咁既事...係咪我太傳統呀?係咪唔應該出街呢?

係呀, 你係史前架啦.., 你以後SOHO啦! HAHA


[引用] | 作者 葉一知 | 08-May-07 19:30 | [舉報垃圾留言]

[11]

有時我覺得有些大學生是為了要「攪o野」而想盡方法來出位,好像大學時代沒有什麼「英雄事跡」就對不起自己似的!


[引用] | 作者 jovi | 08-May-07 19:30 | [舉報垃圾留言]

[12]

不L知所謂的(大學生),多年前已聽過為學位而讀某科,論文就上網copy,想不到現在的大學生已淪落到骨精強之流。至於偉哥的豬腦邏輯,如被李天命聽到,應會叫他們重讀小一。
可能過幾年,D大學生重回口腔期或肛門期,在堂上吃他媽的老母乳或拉他媽一身的屎。講堂變屎坑,妙哉!妙哉!
我們都不太用怕香港被邊緣化,死路一條,死梗。


[引用] | 作者 壞心眼 | 08-May-07 19:31 | [舉報垃圾留言]

[13] Re:
海馬 :
一知君, 呢篇文我俾十個'叻'你, 講得好!
我都想問吓, 啲編輯同版主研究認為討論人獸交同性虐待可以開放到邊方面嘅思考呢?
幻想就冇事? 幻想到一個地步就會付諸實行架喇, 佢理科生嚟架, 無讀過歷史咩?

D叻留番俾佢地啦,

做錯, 唔緊要, 但我最X憎人講X埋D廢話強辭奪理, 同暴政有乜分別?


[引用] | 作者 葉一知 | 08-May-07 19:31 | [舉報垃圾留言]

[14] Re:
苦樂共賞 :
但,我覺得開放d問題不大喎﹗佢地咁寫啫﹗唔會夠胆咁做ge﹗況且,會付諸實行ge人,佢地都唔會寫ga﹗佢地咪一樣照做ga﹗

你有冇睇清篇文嘅論點架...? 咁我將幻想強姦你的情節分百集長劇喺度連載好冇?


[引用] | 作者 葉一知 | 08-May-07 19:33 | [舉報垃圾留言]

[15] Re:
jovi :
有時我覺得有些大學生是為了要「攪o野」而想盡方法來出位,好像大學時代沒有什麼「英雄事跡」就對不起自己似的!

出位唔緊要, 但我好憎將自己的行徑如此美化, 同暴政有咩分別?


[引用] | 作者 葉一知 | 08-May-07 19:33 | [舉報垃圾留言]

[16] Re:
壞心眼 :
不L知所謂的(大學生),多年前已聽過為學位而讀某科,論文就上網copy,想不到現在的大學生已淪落到骨精強之流。至於偉哥的豬腦邏輯,如被李天命聽到,應會叫他們重讀小一。
可能過幾年,D大學生重回口腔期或肛門期,在堂上吃他媽的老母乳或拉他媽一身的屎。講堂變屎坑,妙哉!妙哉!
我們都不太用怕香港被邊緣化,死路一條,死梗。

haha, 咁激動.., 未必嘅.., 仲有咁多人反對, 證明唔係個個大學生係咁嘅!


[引用] | 作者 葉一知 | 08-May-07 19:34 | [舉報垃圾留言]

[17]

性係一個好專門既學科,佢憑乜撚野話唔駛認真答?!

其中包含好多生理同心理既野,一啲都唔答錯得,尤其有人問得既可能真係有D疑慮,如果答得唔PRO分分鐘害左一世!更將呢D同發表意見自由撈埋一齊講,佢地咁多年讀乜書架!


[引用] | 作者 Gabriel | 08-May-07 20:29 | [舉報垃圾留言]

[18]

呢排搞中大學生報的學生,學人扮前衞講吓性冇問題,但係都應該知道咩係good taste 吖,我搵隻狗俾佢哋x 好唔好?
簡直不知所謂。


[引用] | 作者 何許人 | 08-May-07 20:29 | [舉報垃圾留言]

[19] Re:
何許人 :
呢排搞中大學生報的學生,學人扮前衞講吓性冇問題,但係都應該知道咩係good taste 吖,我搵隻狗俾佢哋x 好唔好?
簡直不知所謂。

或者比隻狗X都得


[引用] | 作者 Gabriel | 08-May-07 20:31 | [舉報垃圾留言]

[20]

可能曾總編的志願是將來在各大報的風月版中揚名立萬

所以現在小試牛刀

以便將來可以得心應心吧

哈哈

不過話又說回來

見到所謂的"未來棟樑"居然是這個樣子(雖然可能不是全部)

真的有點心寒


[引用] | 作者 路人某 | 08-May-07 20:38 | [舉報垃圾留言]

[21]

某中大校友評議會常委係個blog 話

"份情色版我未睇過,但我首先要潤下何漢權、黃寶財呢班扮衛道士先,美國長春藤系名校,都有學生辦色情雜誌,而且圖文露骨過《中大學生報》n倍,依家中大話要搞國際化,如果外國學生見到香港人,見份學生報搞情色版就好似世界末日,如果俾英語媒體知道,中大英語化咁又點?國際化先決條件係開放的心胸,而唔係英語化。

這次出問題的地方,並非中大學生出咸書,如果中大同志文化小組,或女研社願意學長春藤系院校,出以intellectual品味為訴求的色情刊物,我認為沒問題。這次出問題在於,這種事,並非《中大學生報》去做。因為《中大學生報》用每位中大學生所繳交的會費辦,是有責任在報導小眾議題同時,顧慮公眾感受。

《中大學生報》不是不可以革新,但如果要先偏鋒野,何不交給屬會把這件事做好?"


[引用] | 作者 timkingdom | 08-May-07 21:15 | [舉報垃圾留言]

[22]

除了 "bad taste",我真的想不到用其他更貼切的形容詞去形容這事件。


[引用] | 作者 winter | 08-May-07 21:44 | [舉報垃圾留言]

[23] reply

我係中大人
都覺得呢件事好不知所謂


[引用] | 作者 someone | 08-May-07 21:56 | [舉報垃圾留言]

[24]

呢位同學係咪有童年陰影?怕且佢要睇下心理醫生或者check下個腦係咪生錯左係pat pat度。父母都要使好多錢供書教學,入到呢間大學都吾好好珍惜,相信佢好快會得到一個慘痛嘅教訓。


[引用] | 作者 | 08-May-07 22:03 | [舉報垃圾留言]

[25]

此等中大學生辦報脅著新聞自由,就胡言亂語,視傳統道德為制肘,我行我素,以為這為前衛、創新、敢言敢行,真的低俗、低智兼低能。


[引用] | 作者 絮兒 | 08-May-07 22:06 | [舉報垃圾留言]

[26] Re:
Gabriel :
性係一個好專門既學科,佢憑乜撚野話唔駛認真答?!
其中包含好多生理同心理既野,一啲都唔答錯得,尤其有人問得既可能真係有D疑慮,如果答得唔PRO分分鐘害左一世!更將呢D同發表意見自由撈埋一齊講,佢地咁多年讀乜書架!

嘩, 真係好少見你咁憤慨..., 呢單野真係搞鬼, 有冇睇埋佢篇新聲明?

所以我咪話, 性嘅題目未必要權威作答,特別係以性信箱包裝嘅色情欄目更加唔駛!


[引用] | 作者 葉一知 | 08-May-07 23:12 | [舉報垃圾留言]

[27] Re:
何許人 :
呢排搞中大學生報的學生,學人扮前衞講吓性冇問題,但係都應該知道咩係good taste 吖,我搵隻狗俾佢哋x 好唔好?
簡直不知所謂。

yes.., 跟本唔可以用good or bad來形容, 根本冇!


[引用] | 作者 葉一知 | 08-May-07 23:14 | [舉報垃圾留言]

[28] Re:
路人某 :
可能曾總編的志願是將來在各大報的風月版中揚名立萬
所以現在小試牛刀
以便將來可以得心應心吧
哈哈
不過話又說回來
見到所謂的"未來棟樑"居然是這個樣子(雖然可能不是全部)
真的有點心寒

佢出晒位啦, 快d輟學, 去做總編啦!


[引用] | 作者 葉一知 | 08-May-07 23:14 | [舉報垃圾留言]

[29]

有前途呀!!香港色情版同娛樂版有咁多職位,佢地哩班人才前途無限,叻仔


[引用] | 作者 shadowzo | 08-May-07 23:15 | [舉報垃圾留言]

[30] Re:
timkingdom :
某中大校友評議會常委係個blog 話
"份情色版我未睇過,但我首先要潤下何漢權、黃寶財呢班扮衛道士先,美國長春藤系名校,都有學生辦色情雜誌,而且圖文露骨過《中大學生報》n倍,依家中大話要搞國際化,如果外國學生見到香港人,見份學生報搞情色版就好似世界末日,如果俾英語媒體知道,中大英語化咁又點?國際化先決條件係開放的心胸,而唔係英語化。
這次出問題的地方,並非中大學生出咸書,如果中大同志文化小組,或女研社願意學長春藤系院校,出以intellectual品味為訴求的色情刊物,我認為沒問題。這次出問題在於,這種事,並非《中大學生報》去做。因為《中大學生報》用每位中大學生所繳交的會費辦,是有責任在報導小眾議題同時,顧慮公眾感受。
《中大學生報》不是不可以革新,但如果要先偏鋒野,何不交給屬會把這件事做好?"

未睇過講乜x野呀.., 人地長春籐搞獸交同亂倫架? 鬼佬倫常冇中國人咁重都唔公開玩呢味啦, 佢都on 能九! (sorry, 逼於爆粗)


[引用] | 作者 葉一知 | 08-May-07 23:16 | [舉報垃圾留言]

[31] Re:
winter :
除了 "bad taste",我真的想不到用其他更貼切的形容詞去形容這事件。

有架.., crap!


[引用] | 作者 葉一知 | 08-May-07 23:17 | [舉報垃圾留言]

[32] Re: reply
someone :
我係中大人
都覺得呢件事好不知所謂

仲係度話支持果d大學生, 一樣幾不知所謂!


[引用] | 作者 葉一知 | 08-May-07 23:19 | [舉報垃圾留言]

[33] Re:
:
呢位同學係咪有童年陰影?怕且佢要睇下心理醫生或者check下個腦係咪生錯左係pat pat度。父母都要使好多錢供書教學,入到呢間大學都吾好好珍惜,相信佢好快會得到一個慘痛嘅教訓。

咩教訓呀, 佢剛剛先出左篇聲明俾傳媒, 幾咁大條道理呀!


[引用] | 作者 葉一知 | 08-May-07 23:20 | [舉報垃圾留言]

[34] Re:
絮兒 :
此等中大學生辦報脅著新聞自由,就胡言亂語,視傳統道德為制肘,我行我素,以為這為前衛、創新、敢言敢行,真的低俗、低智兼低能。

兩個字: 反智!


[引用] | 作者 葉一知 | 08-May-07 23:20 | [舉報垃圾留言]

[35] Re:
shadowzo :
有前途呀!!香港色情版同娛樂版有咁多職位,佢地哩班人才前途無限,叻仔

我都鼓勵佢地輟學, 即刻加入風月傳媒!


[引用] | 作者 葉一知 | 08-May-07 23:21 | [舉報垃圾留言]

[36] Re: Re:
葉一知 :

嘩, 真係好少見你咁憤慨..., 呢單野真係搞鬼, 有冇睇埋佢篇新聲明?
所以我咪話, 性嘅題目未必要權威作答,特別係以性信箱包裝嘅色情欄目更加唔駛!

佢地咁樣做唔單止影響校報,同時會影響埋整中大。

性可以好有品味,就算係「好性」都可以好好睇,偏偏佢地就用最下欄既方法講。

唔嬲就假。

新篇聲明邊度有得睇?


[引用] | 作者 Gabriel | 08-May-07 23:31 | [舉報垃圾留言]

[37] Re: Re: Re:
Gabriel :
葉一知 :
嘩, 真係好少見你咁憤慨..., 呢單野真係搞鬼, 有冇睇埋佢篇新聲明?
所以我咪話, 性嘅題目未必要權威作答,特別係以性信箱包裝嘅色情欄目更加唔駛!

佢地咁樣做唔單止影響校報,同時會影響埋整中大。
性可以好有品味,就算係「好性」都可以好好睇,偏偏佢地就用最下欄既方法講。
唔嬲就假。
新篇聲明邊度有得睇?

你說得對, 佢地偷台灣的"情色"概念, 乃來自西方的erotic, 但人家就真係大膽兼好睇, 但冇玩咩獸交亂倫, 都痴嘅

呢度:
http://www.cusp.hk/index.php?option=com_content&task=view&id=389&Itemid=10


[引用] | 作者 葉一知 | 08-May-07 23:45 | [舉報垃圾留言]

[38] Re: Re: Re: Re:
葉一知 :

你說得對, 佢地偷台灣的"情色"概念, 乃來自西方的erotic, 但人家就真係大膽兼好睇, 但冇玩咩獸交亂倫, 都痴嘅
呢度:
http://www.cusp.hk/index.php?option=com_content&task=view&id=389&Itemid=10

就算playboy同埋以前龍虎豹都唔係一味講核突野

佢地睇乜野色情刊物大?


[引用] | 作者 Gabriel | 08-May-07 23:47 | [舉報垃圾留言]

[39]

都唔係第一次
http://freepen.org/eassys/others/politic/2004-11-07.php

http://www.com.cuhk.edu.hk/ubeat/050166/story03.htm

http://www.com.cuhk.edu.hk/ubeat/050166/declare.htm


[引用] | 作者 timkingdom | 08-May-07 23:52 | [舉報垃圾留言]

[40]

可能佢自己本人喜歡SM&人獸交,所以覺得好正常,你唔敢公開講係你太保守啦....

刊物是公開給校內所有同學看的吧。我諗佢覺得所有讀者都會看得興奮掛.....

將來佢地畢業,香港社會儘是這些「人材」,想想真是可怕!


[引用] | 作者 艾力 | 09-May-07 00:04 | [舉報垃圾留言]

[41]

我好有意思去評論..不過睇完一知寫既野都係笑多..
正正經經既字就留番我聽日寫既果篇文啦, 我都好少寫啲咁探討性既文章


[引用] | 作者 JC | 09-May-07 00:49 | [舉報垃圾留言]

[42]

很好,呢d就係劉定堅嘅情雙週,肥佬黎嘅生果報/大便教育出嚟嘅新一代。幾乎漏左,仲有"四樓有四仔,睇完就大個仔"嘅老同MC,多得佢哋,香港本來都係cancer中期,家下要準備定身後事囉.......
所以我之前都話,有仔女又有經濟能力的話,盡快送d佢哋出國喇,就算真係唔生性同d鬼仔鬼妹攪埋一堆,都真係做過嘛,總好過一邊幻想亂倫人獸,一邊晌度打飛機。


[引用] | 作者 | 09-May-07 01:00 | [舉報垃圾留言]

[43]

可能阿偉哥性觀念開於程度已經超出人類極限,錯,應該係超出地球物種極限,下次可能會講植物、死物、外星人......


[引用] | 作者 professor | 09-May-07 01:02 | [舉報垃圾留言]

[44]

你又點比較呢次同上次講普選用個"撚"字做標題的事呢?

上次有好多左翼社運派挺編輯, 不知今次又如何, 還是他們已經集中精力係皇后碼頭既事.


[引用] | 作者 passerby | 09-May-07 02:20 | [舉報垃圾留言]

[45]

莫非真係出得黎行﹐就煮定等第日還?

呀曾先呢幾日壓力大到無倫﹐我算係識得下佢﹐真係戥佢以及佢親人可憐。玩得太盡﹐迫到佢頹左或痴左﹐唔通又有人負責咩。

由得後生仔經歷一下風浪﹐係好的﹐不過我諗各大老屎忽最好自己知道要收斂一下。我地雖然無謂插乜手去幫佢地﹐但亦不必要踩多兩腳的。尤其仲係指明人身果隻踩法。

我本來想先把學生報跟校內關鍵單位的一些底層矛盾﹐以及尚未見光的脈絡﹐post 多一野爆下料﹐家陣見到各位玩到有些過﹐決定收掣。唔係就玩死佢地了。


[引用] | 作者 李學斌 | 09-May-07 03:46 | [舉報垃圾留言]

[46]

睇開一知o既文,向來多係諷刺格,同埋攻其元魁,打落去曾某亦係情理之內,都係差唔多一把尺,唔o岩就要打。但你可以話之於一條第一次中咁大件事o既朋友,可能係harsh o左少少。

至於passerby之問,我只係以為,如果係指獨媒系o既朋友,佢o地又因皇后overloaded,唔太敢特別期望。但係我唔覺得係學生報特登「唔顧大局」。話晒件事發生o左成兩三個月,計過即爆或一兩星期內爆就易,之後就天曉得。

返入主題。事件出街先得五十幾個鐘,熱烈評論期似乎未過,恐怕講埋呢個母親節,而家細拆或者言之尚早(唔係唔使細拆嘛?)。情色事件一知過去都講過幾次,濕身封面啦,後台偷拍啦,靈界桃色都講,亦知佢曾經o係本地大學校園走動過,亦可以認真,所以不妨討教:

1
大學生可唔可以講性?點解?要點樣(唔)講?

2
同學仔女o係課堂之外,校園之內,要點樣講性?點樣講先係非反智,甚至擁智?

3
同一個情況,講性越軌又得唔得?係咪得個鬧字冇得拆?乜o野係性越軌,由邊個話事?

4
就當將一o的一成接受,九成唔接受o既o野o係校園筆伐先;但如果有樣o野,例如同性愛咁,有人話天理不容有人話無o野,五十五十,同學仔女要點講?要唔要偏向某個立場?

5
再拉返來講,有o的o野如果真係因為唔知係「正常」所以唔可以接受,或一開波大部分人都有意無意表明唔接受,係咪要搵過第二o的o野來講,o個o的o野就唔好講?

6
我同意要顧及大圍感受,甚至明白可能要有所取捨添。但呢條界又要點劃?講性如果有呢條界線,咁其他o野又要唔要,同埋又幾顧大圍感受?就以呢度最多人睇o既新聞討論為例,一知同野蟹可能有o的講法會令一大棚人反感(雖然亦可能同時有人好enjoy),如果我o地希望學生報要顧大圍,譴責佢冒犯好多人,咁係咪要反求諸己?

7
由問點o既性幻想出發,係咪等於問o個個接受呢隻性傾向呢?呢個case來講可能係。但如果只係套料又如何?不過,呢個case o既旁觀者討論,又有人話套料得唔嚴謹又等於唔o岩喇。

8
局部同意一知o既「性權威」邏輯。勉強o的講,或者佢係怕性權威指導一切,又或者性權威會嚇怕少數同學——諱「疾」忌「醫」一類o卦。

9
大學「性墮落」唔只今日,十幾年前都已經有人講,但點解幾無寸進(唔係無o既,至少三個月前新教先來大專生o既貞潔運動),繼續唔湯唔水,冇乜人落手做o野,又要有事大家先來關心?難道我o地剩係識關心,定係要狠心o的講,都係一件「時事」o者,講下嘆下,盡下公民義務就算?

避免進一步sidetrack,打住先。借o左你咁多地方,唔好意思。


[引用] | 作者 肥力 | 09-May-07 10:01 | [舉報垃圾留言]

[47] 遲到?

ps
解釋多少少。事呢,二三月發生,但係呢個星期一先曝光,即係出街。

唔係遲批評就等於無錯(正如我唔太介意有人忽然民主/愛國/保天星皇后,只要佢唔係趁機大撈私人油水就得),之但係,過去六至八星期發生乜事?


[引用] | 作者 肥力 | 09-May-07 10:06 | [舉報垃圾留言]

[48]

其實隨便到CUHK的學生BLOG逛逛,不難發現現時的所謂大學生的思維發展到什麼地步…..


[引用] | 作者 田園詩 | 09-May-07 10:07 | [舉報垃圾留言]

[49]

你有冇睇過中大學生報既回應聲明?quote報紙quote人地既所謂「回應」??


[引用] | 作者 ivy | 09-May-07 10:46 | [舉報垃圾留言]

[50] Re: Re:

性幻想目的係乜? 係達致性興奮丫嘛! 老實講,我就唔會因為幻想呢d野而興奮勒,咁bad taste仲要公諸於世,仲要死撐,應該擺響娛樂版。

幻想的確無邊際,亦唔代表會實行,唔好話女仔,阿偉哥係男既都可以幻想俾狗強姦(呢樣真係要靠幻想,現實情況裡面,隻狗未必肯x佢),或者都會為佢帶黎性興奮。

呢d幻想的確係冇問題個喎,亦唔係絕對唔拎得出黎討論,之但係就咁一句過既問題,又冇正確既性知識去back up,就有鼓吹錯誤性態度之嫌勒。喂大佬你就咁問完,我話有又好,冇又好,咁即係點先? 係咪即係話呢家野好普遍o者,學生報都拎得出黎講咯,我唔試下咪好out? 好似gabriel咁講,本身性知識貧乏既人,分分鐘真係俾佢害足一世。


[引用] | 作者 笨爸 | 09-May-07 11:02 | [舉報垃圾留言]

Next