香港新浪網 MySinaBlog 精選話題工具
« 上一篇 | 下一篇 »
diumanpark | 05-Dec-06, 01:15 | 知無不言.蟹無不拑, 港聞刁視 | (2524 Reads)

葉一知

人民幣升值,隨時高過港幣。莫說自己人不打自己人,深圳港資快餐店就搶先封殺,拒收港幣。香港自閹效率極高,竟然用不足十年時間,以「此消彼長」政策,將香港與內地拉得更近,變成一個中國沿岸普通城市,由東方之珠融入成泛三角珠,不是,是泛珠三角。

相信很多香港人都毫不諱言,過去幾十年香港人對大陸都有一種優越感,只是我們從前感覺模糊,如今因為港幣變相貶值,那份優越感給量化了,才驚覺原來在另外一個國度仍然能使用自己地方的貨幣,是無形確認了一份優越的身份。一如談情說愛,當行將分手時,感覺最深刻,卻無可挽回。風水輪流轉,今天內地自由行旅客才會感到「在香港使人仔」的快感。

不過,我認為香港從前曾經有過的優越感,是應得的。這或許傷害了很多中國人民的感情,但當各民族憤青將激糞丟到自己的螢幕上前,冷靜想一想:80年代以後的香港,不是單靠財富來取得優越感,那時的香港有法治、自由(freedom and liberty)、廉政公署、衛生意識、各式各樣的文化和到今日還是殘廢的民主制度,總體是一個頗為文明的社會。我們深深明白,中國大陸已進步很多,但在進步很多的今天,還有黑箱審判、武力鎮壓、隱瞞疫症、假貨毒物、土豪惡霸、滿城殺犬、貪污賄賂、一黨專政等等等等問題。簡單來說,香港曾經擁有的優越感,不是來自暴發式財富或一大堆經濟硬件,而更在於文明的軟件。

沒錯,香港還有很多缺點,我也常加鞭韃,但比一比,便知道差距在甚麼。而且,這不是捉人家臭蟲的遊戲,而是關係到一個自稱強大的民族有沒有信心昂然面對自己的缺憾。如果你一邊讀這篇大章,一邊握拳,感到中國人民感情受到傷害,那正好印證那是暴發式民族優越感。只有極度自卑的人,才以極度自大來保護自尊。不忿,便應把憤怒化為動力,改善國家。

我也憤怒,因為越來越多香港人看不到自身的缺點,還沉醉於虛幻的經濟偉哥和民族春藥。香港融入大陸,變成一個中國普通沿岸城市,沒有問題,只要內地進步成廿年前的香港,再加上民主自由和開明統治,一切都沒有問題。


[1]

十年河東﹐十年河西﹗風水是不停在轉的。


[引用] | 作者 靚媽靚靚 | 05-Dec-06 01:48 | [舉報垃圾留言]

[2]

硬件上被超越不懼怕,最怕是軟件 -人的素質、社會的制度、法治精神等等的日漸墮落,才令人感到憂傷。


[引用] | 作者 Fay | 05-Dec-06 01:54 | [舉報垃圾留言]

[3]

前幾日有睇東方民調,說新一輪的移民潮又開始了..


[引用] | 作者 kelly | 05-Dec-06 06:21 | [舉報垃圾留言]

[4]

我們不妨嘗試想想,何解香港會不進反退?這些年來的空轉與自殘又是如何造成的?


[引用] | 作者 文風 | 05-Dec-06 07:34 | [舉報垃圾留言]

[5] 人民幣升值,隨時高過港幣。

已經高過啦,一百港元兌九十九個八....


[引用] | 作者 aa | 05-Dec-06 09:03 | [舉報垃圾留言]

[6] Re:
靚媽靚靚 :
十年河東﹐十年河西﹗風水是不停在轉的。

hahha, 現在是幾十年河東, 幾年河西啫!


[引用] | 作者 葉一知 | 05-Dec-06 11:14 | [舉報垃圾留言]

[7] Re:
Fay :
硬件上被超越不懼怕,最怕是軟件 -人的素質、社會的制度、法治精神等等的日漸墮落,才令人感到憂傷。

是呀, 那些墮落了, 便很大鑊.....


[引用] | 作者 葉一知 | 05-Dec-06 11:15 | [舉報垃圾留言]

[8] Re:
kelly :
前幾日有睇東方民調,說新一輪的移民潮又開始了..

係咩? 移民去外地?? 咁咪又再一次陶空了香港的人才!


[引用] | 作者 葉一知 | 05-Dec-06 11:15 | [舉報垃圾留言]

[9] Re:
文風 :
我們不妨嘗試想想,何解香港會不進反退?這些年來的空轉與自殘又是如何造成的?

我一直也想呢個問題, 正如我上面所說, 如果香港沒有退, 大陸追上來, 包括在軟件, 那沒有甚麼問題, 但劣幣驅逐良幣, 大家還自溺於那份快感, 未來很值得憂慮!


[引用] | 作者 葉一知 | 05-Dec-06 11:17 | [舉報垃圾留言]

[10] Re: 人民幣升值,隨時高過港幣。
aa :
已經高過啦,一百港元兌九十九個八....

已高啦咩? 唔係有d地方咋咩?/ haha, 我冇update


[引用] | 作者 葉一知 | 05-Dec-06 11:20 | [舉報垃圾留言]

[11] Re:
文風 :
我們不妨嘗試想想,何解香港會不進反退?這些年來的空轉與自殘又是如何造成的?

唉.... 咪就係班土共+無所不用其極嘅商家佬+地產商攪成咁囉.....
以前港英時代,大老闆港督係英國委任過嚟,司級官員亦然,呢班人,基本上唔需要賣任何人帳,佢地只需要執行英政府一早擬定好嘅對港政策就得,甚至冇乜必要都盡量唔想高調行事。本地地產商+商家佬根本完全埋唔到佢地堆,一齊都只好依法行事(莫論所謂嘅法係偏袒英政府,但始終係白紙黑字嘅遊戲規則)。
但回歸後又點呢?圍位喂小圈子、拍膊頭、攤大手板攞著數、北上收風等應有盡有,完全就係清朝中業打後,中國官場嘅縮影.....
當地產商+商家佬嘅勢力幾乎凌駕正苦,當土共不斷制造"和諧"但偏偏同民意背道而馳,香港,又點會唔死?


[引用] | 作者 | 05-Dec-06 11:25 | [舉報垃圾留言]

[12] Re: Re:
:
文風 :我們不妨嘗試想想,何解香港會不進反退?這些年來的空轉與自殘又是如何造成的?

唉.... 咪就係班土共+無所不用其極嘅商家佬+地產商攪成咁囉.....以前港英時代,大老闆港督係英國委任過嚟,司級官員亦然,呢班人,基本上唔需要賣任何人帳,佢地只需要執行英政府一早擬定好嘅對港政策就得,甚至冇乜必要都盡量唔想高調行事。本地地產商+商家佬根本完全埋唔到佢地堆,一齊都只好依法行事(莫論所謂嘅法係偏袒英政府,但始終係白紙黑字嘅遊戲規則)。但回歸後又點呢?圍位喂小圈子、拍膊頭、攤大手板攞著數、北上收風等應有盡有,完全就係清朝中業打後,中國官場嘅縮影.....當地產商+商家佬嘅勢力幾乎凌駕正苦,當土共不斷制造"和諧"但偏偏同民意背道而馳,香港,又點會唔死?

今日有個商家佬出來大力支持民主, 果個係李澤楷....讚!


[引用] | 作者 葉一知 | 05-Dec-06 11:33 | [舉報垃圾留言]

[13] Re: Re:
葉一知 :
kelly :
前幾日有睇東方民調,說新一輪的移民潮又開始了..
係咩? 移民去外地?? 咁咪又再一次陶空了香港的人才!

其實早幾年已經開始緊。我有部份舊同學+朋友,因為仔女前途關係,又或者受唔住香港各種問題(污染、噪音、貴租、要保住份工就要返大陸等),而回歸美加或日本澳洲等地.....
呢班人好多都仲係專業人士,即係去到邊都唔憂冇嘢撈果隻....


[引用] | 作者 | 05-Dec-06 11:38 | [舉報垃圾留言]

[14] Re: Re: Re:
葉一知 :
飛 :
唉.... 咪就係班土共+無所不用其極嘅商家佬+地產商攪成咁囉.....以前港英時代,大老闆港督係英國委任過嚟,司級官員亦然,呢班人,基本上唔需要賣任何人帳,佢地只需要執行英政府一早擬定好嘅對港政策就得,甚至冇乜必要都盡量唔想高調行事。本地地產商+商家佬根本完全埋唔到佢地堆,一齊都只好依法行事(莫論所謂嘅法係偏袒英政府,但始終係白紙黑字嘅遊戲規則)。但回歸後又點呢?圍位喂小圈子、拍膊頭、攤大手板攞著數、北上收風等應有盡有,完全就係清朝中業打後,中國官場嘅縮影.....當地產商+商家佬嘅勢力幾乎凌駕正苦,當土共不斷制造"和諧"但偏偏同民意背道而馳,香港,又點會唔死?
今日有個商家佬出來大力支持民主, 果個係李澤楷....讚!

唉.... 小小超果隻係父子情仇記啫....
而且,睇佢份人並非追求虛名果隻,好明顯係"玩"錢至上,即係要搵錢但唔係要無所不用其極咁turnover(亦即係唔賣帳俾中共)。


[引用] | 作者 | 05-Dec-06 11:44 | [舉報垃圾留言]

[15] Re: Re: Re:
:
葉一知 :kelly :前幾日有睇東方民調,說新一輪的移民潮又開始了..係咩? 移民去外地?? 咁咪又再一次陶空了香港的人才!

其實早幾年已經開始緊。我有部份舊同學+朋友,因為仔女前途關係,又或者受唔住香港各種問題(污染、噪音、貴租、要保住份工就要返大陸等),而回歸美加或日本澳洲等地.....呢班人好多都仲係專業人士,即係去到邊都唔憂冇嘢撈果隻....

香港真係好q多問題, 就快唔適合住人架啦!


[引用] | 作者 葉一知 | 05-Dec-06 11:48 | [舉報垃圾留言]

[16] Re: Re: Re: Re:
:
葉一知 :飛 :唉.... 咪就係班土共+無所不用其極嘅商家佬+地產商攪成咁囉.....以前港英時代,大老闆港督係英國委任過嚟,司級官員亦然,呢班人,基本上唔需要賣任何人帳,佢地只需要執行英政府一早擬定好嘅對港政策就得,甚至冇乜必要都盡量唔想高調行事。本地地產商+商家佬根本完全埋唔到佢地堆,一齊都只好依法行事(莫論所謂嘅法係偏袒英政府,但始終係白紙黑字嘅遊戲規則)。但回歸後又點呢?圍位喂小圈子、拍膊頭、攤大手板攞著數、北上收風等應有盡有,完全就係清朝中業打後,中國官場嘅縮影.....當地產商+商家佬嘅勢力幾乎凌駕正苦,當土共不斷制造"和諧"但偏偏同民意背道而馳,香港,又點會唔死?今日有個商家佬出來大力支持民主, 果個係李澤楷....讚!

唉.... 小小超果隻係父子情仇記啫....而且,睇佢份人並非追求虛名果隻,好明顯係"玩"錢至上,即係要搵錢但唔係要無所不用其極咁turnover(亦即係唔賣帳俾中共)。

但我又唔介意佢為搵錢推動民主喎, 動機誅心論冇所謂, 如果佢真係夠撐推到民主, 有乜所謂.., 真係靠d口頭民主烈士出來爭喎, 個個政治潔癖, 你真係用民主普選選阿楷做特首有乜所謂, 最緊要個遊戲係你五年後要選過嘛!


[引用] | 作者 葉一知 | 05-Dec-06 11:52 | [舉報垃圾留言]

[17] Re: Re:
葉一知 :
文風 :我們不妨嘗試想想,何解香港會不進反退?這些年來的空轉與自殘又是如何造成的?

我一直也想呢個問題, 正如我上面所說, 如果香港沒有退, 大陸追上來, 包括在軟件, 那沒有甚麼問題, 但劣幣驅逐良幣, 大家還自溺於那份快感, 未來很值得憂慮!

十分同意!


[引用] | 作者 onon | 05-Dec-06 12:15 | [舉報垃圾留言]

[18] Re: Re: Re: Re: Re:
葉一知 :

但我又唔介意佢為搵錢推動民主喎, 動機誅心論冇所謂, 如果佢真係夠撐推到民主, 有乜所謂.., 真係靠d口頭民主烈士出來爭喎, 個個政治潔癖, 你真係用民主普選選阿楷做特首有乜所謂, 最緊要個遊戲係你五年後要選過嘛!

呵呵~~~ 我當然樂見小小超出嚟橕場喇,但問題係,佢又可以做到幾多嘢呢....?就算佢咁樣攪一攪而令到湯家樺攞到入場卷做特首侯選人,但BT幾乎係贏硬嘅,亦即係話下屆特首依然只會係中央代言人同埋各方地產商+商家佬+土共搵著數嘅對象.....
點都好喇,小小超呢次企出嚟都係令人精神為之一振嘅~~~~


[引用] | 作者 | 05-Dec-06 12:15 | [舉報垃圾留言]

[19]

emoticon

港元貶值,咁以後D麻甩佬,咪小D返大陸滾,包二奶,聚老婆,小咗申請來港定居,解決很多老夫少婦等...家庭問題.


[引用] | 作者 佛利民 | 05-Dec-06 12:18 | [舉報垃圾留言]

[20]

emoticon

香港差佬,成日掃黃,以前,因為港元強,大陸D"北姑"來"香港"賣淫,賺夠錢,返鄉下買屋起樓.現在,港元貶值,當然係減小,來"香港"賣淫的動機.另外,可以解散"掃黃組",炒咁D人,幫富房,立稅人,慳番D錢.


[引用] | 作者 佛利民 | 05-Dec-06 12:28 | [舉報垃圾留言]

[21] Re: Re: Re:
onon :
葉一知 :文風 :我們不妨嘗試想想,何解香港會不進反退?這些年來的空轉與自殘又是如何造成的?

我一直也想呢個問題, 正如我上面所說, 如果香港沒有退, 大陸追上來, 包括在軟件, 那沒有甚麼問題, 但劣幣驅逐良幣, 大家還自溺於那份快感, 未來很值得憂慮!十分同意!

thx a lot!


[引用] | 作者 葉一知 | 05-Dec-06 12:29 | [舉報垃圾留言]

[22] Re: Re: Re: Re: Re: Re:
:
葉一知 :

但我又唔介意佢為搵錢推動民主喎, 動機誅心論冇所謂, 如果佢真係夠撐推到民主, 有乜所謂.., 真係靠d口頭民主烈士出來爭喎, 個個政治潔癖, 你真係用民主普選選阿楷做特首有乜所謂, 最緊要個遊戲係你五年後要選過嘛!

呵呵~~~ 我當然樂見小小超出嚟橕場喇,但問題係,佢又可以做到幾多嘢呢....?就算佢咁樣攪一攪而令到湯家樺攞到入場卷做特首侯選人,但BT幾乎係贏硬嘅,亦即係話下屆特首依然只會係中央代言人同埋各方地產商+商家佬+土共搵著數嘅對象.....點都好喇,小小超呢次企出嚟都係令人精神為之一振嘅~~~~

啱.., 都係BT贏, 但有D料刺激下個民主運動, 唔使咁悶吖.., 你話單靠班民主派喎, 幾時俾過驚喜你!


[引用] | 作者 葉一知 | 05-Dec-06 12:31 | [舉報垃圾留言]

[23]

人仔高過港紙,投機風潮就快出現,最後召集!


[引用] | 作者 | 05-Dec-06 12:57 | [舉報垃圾留言]

[24]

emoticon

港元貶值,薪金下調,亦會減小老闆聘請"黑工"的動機,寧願聘請本地人,少咗老闆會冒這個風險,香港勞動力增強.如果,港元跟美金脫勾更好,多個生活必需品收費,同步下調,eg:水電煤,海底隧道,交通費等...香港係一個成熟基建的城市,很多硬件已建成,政府富房根本沒有需要渣住咁多Cash,外匯存備 1萬億,整個香港上市公司市值,超過 12萬億.所以,香港根本冇財赤,係廢柴"梁錦松"唔識做財政司,不懂經濟學,一繞不通,又或者,他劫貧濟富,攪到香港,人心徨徨,負資產,人人驚被裁員.


[引用] | 作者 約翰納殊 | 05-Dec-06 13:07 | [舉報垃圾留言]

[25]

emoticon

20年前,港元跟美金掛勾,係因為"鄧小平",大陸要收回香港,人人對前景不明朗,移民潮,港元上落波覆很大,唔穩定,所以,跟美金掛勾,其實係政治因素,大過經濟原因.結果,造成20年的通帳,地產,薪金,所有物價急升,每個人不務正業,只顧炒樓,港元不能自由浮動加息,壓抑樓市,打倒中小企業,製衣,電子,工廠等...實業叫救命,結業,或遷上大陸投資,造成大批工人失業,走晒去做"清潔,保安,渣的士".97後,更加明顯,連銀行,Call台等...也遷入大陸,白領階層亦可能失業,50歲,中五程度,5萬月薪,更是裁員開刀對像.20年來,香港經歷,金融風暴,沙士,事實証明"聯系回率"係失敗,弊多利小.


[引用] | 作者 約翰納殊 | 05-Dec-06 13:44 | [舉報垃圾留言]

[26]

emoticon

只要港元跟美金脫勾,港元貶值,到時侯,貨櫃碼頭,機場貨運站,巴士,地鐵,的士八拆黨等...交通費,商舖租金價格下調,根本就沒有"公屋減租,公務員減薪"..訴頌問題.一旦貨櫃碼頭,機場貨運站價格下調,到時,可以向東南亞國家購買食物原材料,由市場決定,香港競爭力加強,香港只進口中國的乾貨產品.


[引用] | 作者 佛利民 | 05-Dec-06 13:48 | [舉報垃圾留言]

[27]

emoticon港元跟美金脫勾,不等如要跟人民弊掛勾,唔好比廢柴電台DJ主持:李學斌,曾智華,條粉腸等人...誤導,偷換概念.


[引用] | 作者 佛利民 | 05-Dec-06 13:50 | [舉報垃圾留言]

[28]

emoticon

對於"梁立人""中文大學:財務學系副授:蘇偉文"...爛鬼評論員或經濟學者,話香港將會失去內地的食品供應,需要完全依靠其他地 區進口,生活指數定會瞬時飆升,社會不穩定的情況必會加劇 .這個論點,當然荒謬.


[引用] | 作者 佛利民 | 05-Dec-06 13:51 | [舉報垃圾留言]

[29]

emoticon

我以前D朋友或同學,咁辛苦半工讀搵錢交學費,就係比這班濕鳩教授去教,仲要欠政府錢,冚家拎,這班大學濕鳩教授,十幾廿萬個月.我已經留意香港黑頭髮,黃皮膚的教授,講師,學者一段時間,有很多轉軑靠朧政府,冇腰骨.我要同各位父母講,一定送D仔女去外國讀書,就算冇能力,要在香港讀書,都一定要由金頭髮白皮膚鬼佬教,真係要向聯合國消費者委員會投訴,謝絕任何華人教師!


[引用] | 作者 佛利民 | 05-Dec-06 13:52 | [舉報垃圾留言]

[30]

emoticon

解除"聯系回率",跟美金脫勾,香港有麼影響?

節目重溫"民間電台",蕭灑一回,30-11-2006,聽吓"蕭若元"的分折.

http://210.17.188.211/~fm1028org/yesterday/list.html


[引用] | 作者 約翰納殊 | 05-Dec-06 14:09 | [舉報垃圾留言]

[31] Re:
:
人仔高過港紙,投機風潮就快出現,最後召集!

REALLY? 不過我冇乜投機的本錢,HAHAH


[引用] | 作者 葉一知 | 05-Dec-06 15:34 | [舉報垃圾留言]

[32]

香港連港幣優勢都冇埋!遭拒收!唉!跟住係乜呢?
真為祖國日漸強大而高興!


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 05-Dec-06 15:59 | [舉報垃圾留言]

[33]

我也是去了香港才明白,她吸引人的,的確不僅僅是“有很多東西買”——即便如此,實指的也是她的自由開放。人民勤奮、禮貌、謙和,文化上海納百川(是不是真的從骨子裏海納百川就不知道了:P)。我那時候甚至跟身邊人說,如果中國歷史不走彎路,正常發展到今天,一個理想的華人社會大抵就該是這個樣子吧?那麽自然會有一個疑問,如果說當年港英政府的政策和管理能力好過今天的共產黨政府,那麽假設一下,如果沒有英國政府,也不回歸祖國,只有香港人自己管理自己,真正、完全的“港人治港”,會怎樣呢?

“而且,這不是捉人家臭蟲的遊戲,而是關係到一個自稱強大的民族有沒有信心昂然面對自己的缺憾。如果你一邊讀這篇大章,一邊握拳,感到中國人民感情受到傷害,那正好印證那是暴發式民族優越感。只有極度自卑的人,才以極度自大來保護自尊。不忿,便應把憤怒化為動力,改善國家。”

——非常贊同。真正的認識和接受自己是包含所有方面的。我也反對狹隘的民族/地方主義。
大陸人沒有移民的路子可選,所以在國家陣痛的當口,我們多半是要在場共同經歷的,那麽50年后,無論中國走到哪裏,走得多快多慢,我都可以清晰地回望——想到這裡心裏反而踏實許多。


[引用] | 作者 jane | 05-Dec-06 16:03 | [舉報垃圾留言]

[34] Re:
鬍鬚人 :
香港連港幣優勢都冇埋!遭拒收!唉!跟住係乜呢?真為祖國日漸強大而高興!

唉, 強大有很多種, 只是物質強大, 會很危險的!


[引用] | 作者 葉一知 | 05-Dec-06 16:08 | [舉報垃圾留言]

[35]

"香港自閹效率極高,竟然用不足十年時間,以「此消彼長」政策,將香港與內地拉得更近,變成一個中國沿岸普通城市……"
這個這個…不會吧…當然如果真的是大陸(至少是部分發達城市),發展到香港的水平,尤其是軟件方面,那麽最好。但鑒于這不是十年二十年可以實現的,還是希望香港仍然是香港吧!至少大陸現在總算開放到,讓我們可以通過各種方式在香港買到大陸買不到的書和唱片……


[引用] | 作者 jane | 05-Dec-06 16:14 | [舉報垃圾留言]

[36] Re:
jane :
我也是去了香港才明白,她吸引人的,的確不僅僅是“有很多東西買”——即便如此,實指的也是她的自由開放。人民勤奮、禮貌、謙和,文化上海納百川(是不是真的從骨子裏海納百川就不知道了:P)。我那時候甚至跟身邊人說,如果中國歷史不走彎路,正常發展到今天,一個理想的華人社會大抵就該是這個樣子吧?那麽自然會有一個疑問,如果說當年港英政府的政策和管理能力好過今天的共產黨政府,那麽假設一下,如果沒有英國政府,也不回歸祖國,只有香港人自己管理自己,真正、完全的“港人治港”,會怎樣呢?
“而且,這不是捉人家臭蟲的遊戲,而是關係到一個自稱強大的民族有沒有信心昂然面對自己的缺憾。如果你一邊讀這篇大章,一邊握拳,感到中國人民感情受到傷害,那正好印證那是暴發式民族優越感。只有極度自卑的人,才以極度自大來保護自尊。不忿,便應把憤怒化為動力,改善國家。”
——非常贊同。真正的認識和接受自己是包含所有方面的。我也反對狹隘的民族/地方主義。大陸人沒有移民的路子可選,所以在國家陣痛的當口,我們多半是要在場共同經歷的,那麽50年后,無論中國走到哪裏,走得多快多慢,我都可以清晰地回望——想到這裡心裏反而踏實許多。

"港人治港", 其實不太行, 因為英國根本沒有教授統治技術, 而只教授行政技術, 所以政府做事可以有效率, 但沒有統治技術, 等於沒有了大腦, 便開始協調不順了!

真高興認識你這種開明的人..., 其實捉臭蟲的比喻, 已講了近百年, 但今天還是常犯, 因為我們還是不肯面對缺點, 愛穿國王的新衣!
正如我所說, 我不是只點出內地的缺點, 我一向也點出香港的缺點..., 沉溺於虛幻的成就, 很危險啊!

不過我知道, 在高壓監管下, 有些人只是借故發洩, 實際未必那麼憤世疾俗吧!


[引用] | 作者 葉一知 | 05-Dec-06 16:17 | [舉報垃圾留言]

[37] Re:
jane :
"香港自閹效率極高,竟然用不足十年時間,以「此消彼長」政策,將香港與內地拉得更近,變成一個中國沿岸普通城市……"這個這個…不會吧…當然如果真的是大陸(至少是部分發達城市),發展到香港的水平,尤其是軟件方面,那麽最好。但鑒于這不是十年二十年可以實現的,還是希望香港仍然是香港吧!至少大陸現在總算開放到,讓我們可以通過各種方式在香港買到大陸買不到的書和唱片……

haha, 誇張了一點的寫法, 但事實真的拉近了, 可悲是不是內地向香港好的一方拉近, 而是香港從好的一方退後, 唉! 放開民族地方之見, 一個國家一個省一個市, 也不是應該向好的一方走嗎?


[引用] | 作者 葉一知 | 05-Dec-06 16:20 | [舉報垃圾留言]

[38]

對於深圳河北岸那一方拒收港幣一事,我覺得又是另一件祖國用心良苦為香港的好事!

迫使香港人回港消費,壓低香港人的自大狂妄不可一世的思想,讓港人重新踏實上路!


[引用] | 作者 Ming | 05-Dec-06 16:35 | [舉報垃圾留言]

[39] Re:
jane :
那麽假設一下,如果沒有英國政府,也不回歸祖國,只有香港人自己管理自己,真正、完全的“港人治港”,會怎樣呢?

呢個問題幾有趣,值得討論一下。
如果香港係一個國家,會變成點呢?好似新加坡咁?
假設英政府廿幾年前成功將香港獨立,我相信會好過現況好多。其他乜都唔講住,淨係講人口問題,起碼唔會咁多老夫少妻嘅悲劇,亦唔會有咁多人北上消費/尋歡同埋大量新移民湧入。
另外,縱使香港領導人或者會偏向親英,但以馬拉或澳洲嘅例子為據,英政府一退就會全退,領導人再唔係某國家執政集團嘅代言人。
商業方面,香港仲會有工業,唔會全盤北移;轉口貿易呢個範疇上,香港會係中國嘅伙伴而唔係祖國施捨俾香港,性質上意義上亦有好大分別。冇回歸就冇聯繫匯率,港幣會更有彈性,同時競爭力亦會有所提昇。
最後,冇回歸九十年代就唔會有瘋狂炒樓嘅現象,香港亦唔會墮進地產經濟泡沫呢個死胡同裡面。


[引用] | 作者 | 05-Dec-06 16:46 | [舉報垃圾留言]

[40] Re:
葉一知 :
唉, 強大有很多種, 只是物質強大, 會很危險的!

直情會快速吞噬地球的剩餘資源啦!:(


[引用] | 作者 鬍鬚人 | 05-Dec-06 17:38 | [舉報垃圾留言]

[41]
葉一知
香港真係好q多問題, 就快唔適合住人架啦!

唔好啦, 我打算係老死架...


[引用] | 作者 思見 | 05-Dec-06 18:52 | [舉報垃圾留言]

[42]

睇左.


[引用] | 作者 尖東為食公關 | 05-Dec-06 21:59 | [舉報垃圾留言]

[43] Chinese identity
: jane :那麽假設一下,如果沒有英國政府,也不回歸祖國,只有香港人自己管理自己,真正、完全的“港人治港”,會怎樣呢? 呢個問題幾有趣,值得討論一下。如果香港係一個國家,會變成點呢?好似新加坡咁?假設英政府廿幾年前成功將香港獨立,我相信會好過現況好多。其他乜都唔講住,淨係講人口問題,起碼唔會咁多老夫少妻嘅悲劇,亦唔會有咁多人北上消費/尋歡同埋大量新移民湧入。另外,縱使香港領導人或者會偏向親英,但以馬拉或澳洲嘅例子為據,英政府一退就會全退,領導人再唔係某國家執政集團嘅代言人。商業方面,香港仲會有工業,唔會全盤北移;轉口貿易呢個範疇上,香港會係中國嘅伙伴而唔係祖國施捨俾香港,性質上意義上亦有好大分別。冇回歸就冇聯繫匯率,港幣會更有彈性,同時競爭力亦會有所提昇。最後,冇回歸九十年代就唔會有瘋狂炒樓嘅現象,香港亦唔會墮進地產經濟泡沫呢個死胡同裡面。
Somehow, I also hope HK is an independent country!!!

When I was studied in US, Whenever my American classmates asked me about Chinese government or Chinese...(as they got poor knowledge about China & HK), they cant differentiate Mainland Chinese & HK people. I always tried my best to tell them the different & I like to claim myself as HK people (Hongkongese-weird term but kind of common somehow) rather than Chinese.
or I always strongly  emphasis I'm Chinese from HK.


[引用] | 作者 JuZ | 06-Dec-06 00:48 | [舉報垃圾留言]

[44] Re:
Ming :
對於深圳河北岸那一方拒收港幣一事,我覺得又是另一件祖國用心良苦為香港的好事!
迫使香港人回港消費,壓低香港人的自大狂妄不可一世的思想,讓港人重新踏實上路!

HAHAHA, 有呢個效果就好囉!


[引用] | 作者 葉一知 | 06-Dec-06 01:31 | [舉報垃圾留言]

[45] Re: Re:
:
jane :那麽假設一下,如果沒有英國政府,也不回歸祖國,只有香港人自己管理自己,真正、完全的“港人治港”,會怎樣呢?

呢個問題幾有趣,值得討論一下。如果香港係一個國家,會變成點呢?好似新加坡咁?假設英政府廿幾年前成功將香港獨立,我相信會好過現況好多。其他乜都唔講住,淨係講人口問題,起碼唔會咁多老夫少妻嘅悲劇,亦唔會有咁多人北上消費/尋歡同埋大量新移民湧入。另外,縱使香港領導人或者會偏向親英,但以馬拉或澳洲嘅例子為據,英政府一退就會全退,領導人再唔係某國家執政集團嘅代言人。商業方面,香港仲會有工業,唔會全盤北移;轉口貿易呢個範疇上,香港會係中國嘅伙伴而唔係祖國施捨俾香港,性質上意義上亦有好大分別。冇回歸就冇聯繫匯率,港幣會更有彈性,同時競爭力亦會有所提昇。最後,冇回歸九十年代就唔會有瘋狂炒樓嘅現象,香港亦唔會墮進地產經濟泡沫呢個死胡同裡面。

這個想像也很有趣!


[引用] | 作者 葉一知 | 06-Dec-06 01:32 | [舉報垃圾留言]

[46] Re: Re:
鬍鬚人 :
葉一知 :唉, 強大有很多種, 只是物質強大, 會很危險的!直情會快速吞噬地球的剩餘資源啦!:(

yes, 那次看電視, 說如果中國在這樣發展下去, 全球的鋼會在幾十年內用晒.., (大意)..., 真大鑊!


[引用] | 作者 葉一知 | 06-Dec-06 01:33 | [舉報垃圾留言]

[47] Re:
思見 :
葉一知香港真係好q多問題, 就快唔適合住人架啦!唔好啦, 我打算係老死架...

hahha, 放心放心, 你咁好人, 一定善終!


[引用] | 作者 葉一知 | 06-Dec-06 01:33 | [舉報垃圾留言]

[48] Re:
尖東為食公關 :
睇左.

wahaa, 你呢d算唔自侮辱性留言呢? 仲衰過唔留!


[引用] | 作者 葉一知 | 06-Dec-06 01:34 | [舉報垃圾留言]

[49] Re: Chinese identity
JuZ :
飛 : jane :那麽假設一下,如果沒有英國政府,也不回歸祖國,只有香港人自己管理自己,真正、完全的“港人治港”,會怎樣呢? 呢個問題幾有趣,值得討論一下。如果香港係一個國家,會變成點呢?好似新加坡咁?假設英政府廿幾年前成功將香港獨立,我相信會好過現況好多。其他乜都唔講住,淨係講人口問題,起碼唔會咁多老夫少妻嘅悲劇,亦唔會有咁多人北上消費/尋歡同埋大量新移民湧入。另外,縱使香港領導人或者會偏向親英,但以馬拉或澳洲嘅例子為據,英政府一退就會全退,領導人再唔係某國家執政集團嘅代言人。商業方面,香港仲會有工業,唔會全盤北移;轉口貿易呢個範疇上,香港會係中國嘅伙伴而唔係祖國施捨俾香港,性質上意義上亦有好大分別。冇回歸就冇聯繫匯率,港幣會更有彈性,同時競爭力亦會有所提昇。最後,冇回歸九十年代就唔會有瘋狂炒樓嘅現象,香港亦唔會墮進地產經濟泡沫呢個死胡同裡面。Somehow, I also hope HK is an independent country!!! When I was studied in US, Whenever my American classmates asked me about Chinese government or Chinese...(as they got poor knowledge about China & HK), they cant differentiate Mainland Chinese & HK people. I always tried my best to tell them the different & I like to claim myself as HK people (Hongkongese-weird term but kind of common somehow) rather than Chinese.or I always strongly  emphasis I'm Chinese from HK.

你咁樣會被民族主義者掟屎的! hahah

yes


[引用] | 作者 葉一知 | 06-Dec-06 01:36 | [舉報垃圾留言]

[50]

emoticon 葉一知,我去http://odeo.com開咗個account,但係唔識點樣錄到Podcast,錄唔到喎,點攪呀?教一教我,可唔可以唔用MP3,直錄Podcast?


[引用] | 作者 Mr. Bean | 06-Dec-06 14:31 | [舉報垃圾留言]

Next